2013-06-05

såååå gött

Japp i morse fick ja i all hast köra dennis till jobbet, han hade glömt att han skulle ha jobb bilen imorgon bitti, så kan de vara..... dock fick ju ja bilen då... yihoooo ... Hade tänkt att ge mig ut att springa som ja gjort varje dag ja varit hemma de sista de e såå gött att bara komma ut speciellt i det fina vädret och bara vara. Men idag tänkte ja eftersom ja har bilen ska ja åka och simma och de blev 30 min aktiv simning och sen basta ja efter med... och fan va gött de va. Känns i kroppen med nu redan ha ha undra om ja ens kan gå imorn. Så kan de vara. Nu ska ja försöka att sminka mig och göra lite hemma....sen blir det att hämta felicia och dra ner och titta på cirkusen som felicia säger ahh de e ju iof sig en cirkus....(student firandes kallade felicia för cirkus när hon va liten). När vi sen kommer hem så blir de att packa ihop oss för imorn ger vi oss av till töreboda och min morfar av lite så roliga andledningar även om de ska bli kul. Sen kommer ja och barnen vara i skövde tills söndag morgon som de ser ut nu... skulle egentligen ha jobbat men så blir de inte av olika anledningar.

Åhhh förästen igår va ju vårfesten på sixtens dagis och som han stal hela showen när de skulle sjunga, vi va många föräldrar som inte kunde sluta skratta han bara älskar musik och de visade han min andra teater apa... har två hemma... mysigt!!!

Ne nu har ja annat att göra..

PÖSSSS

Inga kommentarer: