2012-07-18

Uppdatering...

Nja i måndags när ja vakna hade jag skit ont i magen men tänkte de fixar sig säkert, men efter 6tim på jobbet så fick ja åka hem, illa måendet och de onda tog över helt och hållet på kvällen kändes det bättre så jag trodde de va på väg bort men de blev inte så tyvärr... på morgonen när ja vakna hade jag ondare och spydde vet i fan va de va... men något jobb blev de inte. Dock så känndes de lite bättre efter allt ja fick ur mig så jag åkte med dennis och barnen till sixtens dietist, där vi fick lite mer info angånde hans mat, och han äter ganska bra ändå tyckte han dock så skulle vi ge mer kalcium berikad havre mat.. så de får de bli. annars så spendera jag resten av dagen med familjen.

Idag e ja ledig och efter ha sovit alldelles för mycket så mår ganska bra idag, fotfarande lite ont i magen men inte hälften så ont som de andra dagarna så... de e skönt .... så i får se vad dagen har att hämta idag.... förhoppningsvis blir de varmt...

PÖSSSS

Inga kommentarer: