2012-07-26

Va ett tag sen....

Ja de va länge sen ja skrev nu, men ja jobbar väldigt mycket och när ja väl är ledig prioriteras sömn, och familj, hoppas ni förstår det. Jag är ledig idag och igår, igår så passade vi på att betala räkningar, alltid lika kul, stor handla och laga en del matlådor till sixten så de finns, de blev även lite tvätt osv. men mest bara mysa med familjen, mysigt värre... vi va nog alla allmänt trötta skulle jag tro.. så de va precis va vi behövde. Idag så startar uddevallakalaset här och vi ska passa på att njuta av vädret och allt som denna dagen ger för imorn startar jag med arbete igen... då är de fyra dagar irad som gäller... men ska försöka komma ihåg kameran idag så kanske jag hinner få upp lite nya bilder på mina underbara barn senare sen... och för er som e nyfikna så e de bra med dem med... livet leker hela tiden... lille man har till och med varit ute och gått i stan utan att åka vagn och de har gått väldigt bra, även om han ser nåt och bara knallar iväg dit ......lite gulligt.. 


PÖSSSSSSS

Inga kommentarer: