2012-08-07

Förbannat förskyld







Ja i söndags morse som ett brev på posten så kom den stora förskylingen, knappt kunnat prata, andas och haft feber varit helt död,... men bara jag än så länge.... skulle ha jobbat men inte blev de så, hade inte orkat de så de va skönt att de kunde fixa de ändå... men nu satsar jag att ja e frisk till på torsdag så jag kan jobba då, men så jävla tråkigt att vara sjuk. Nu kan ja ju prata iallafall även om ja e sleten... min sista vecka nu på jobbet, har iof sig sagt att ja kan jobba några helger i höst med men annars e de de sista nu, på måndag börjar dennis jobba igen.. och nästa lördag fyller sixten 1 år fan va tiden har gått fort min lille vilde... Något mer som har hänt är att vi håller på att skola in felicia på fritis de va hennes första dag idag och jag tror de gick bra, lät så iallafall.. som planerat så ska de vara klart med inskolningen på fredag dock börjar hon inte förrän den 20 så de kan vara skönt för henne att hinna reflektera osv. men tror de kommer bli skit bra iallafall... va tänkt att skola in nästa vecka då jag e hemma dock fick ju dennis ta med sixten till jobbet i sånna fall men nu när ja e hemma och dålig så åkte han och felicia och passade på att göra de.. dock torsdag och fredag får han lösa ändå... han hade nog fixat de denna vecka ändå om ja hade jobbat... men han tycker säkert de e skönt att ja varit hemma även om ja e jväligt rastlös, har trivts riktigt bra där ja har jobbat i sommar, passat mig alldells utmärkt så de va inge kul att bli sjuk inför sista veckan nu juh....... men som sagt på torsdag e de dags igen och då ska ja fan vara pigg igen....

Annars händer de inte så mycket här hemma... försöker bli friskt utan att smitta de andra, planera lite inför kalas, tittar på lite nya bilar då vi ska skaffa en ny, kollar va som behövs inför skol, dagis start... ligger ganska bra till på den delen iallafall.. så de e skönt de... ne nu blir de soffan och os... sen sängen och sova....

PÖSSSSS

Inga kommentarer: