2009-01-21

Onsdag

Felicia kom in till oss i natt igen o hon ville ta mig FAN inte soman heller så både ja o dennis och hon har varit små trötta och små griniga hela dagen, fy fan ja ja. Dennis kom iallfall tillslut iväg till skolan o felicia och jag låg o mös i sängen o åt frukost till kl var halv 10, men ja skulle ha gått upp tidigare för jag var bara mer dööö när ja väll kom upp!! Jag gorde iallfall mina mag övningar imorse så de va verkligen credd till mig som har varit helt slut i de musklerna sen sist men de va ändå gött att göra dem för då har man äntligen bestämt sig!! Dock när jag ställde mig på vågen hade jag gått upp et kilo FAN!!dennis sa igår att man går upp innan man går ner men ja vill inte UPPP fatta nja nu väger ja 55 och ja vil ner till 49 men om ett par veckor kankse!!!
När dennis kom hem drog vi ner på stan och träffa hans mamma sen tog vi lunch på Cheers ida igen men gött va det, kul för felicia med att springa runt. När vi kom hem sortera jag tvätten från igår sen har vi faktiskt bara slappat har som sagt varit hell dööööa allihopa bara hoppas felicia sover inatt och väl somnar!! Imorn ska hon till dagis och vi ska åka och handla mat o massa annan skit, bla annat hår färg för nu måste jag ha en ändring e så trött på denna färgen har dock inte bestämt var de blir än.
Nu skriker hon igen hon e så enveten juh tur att dennis fortfarande hemma dock går han till judon snart hoppas hon somnar hon e ju så trött FAN att hon ska va så enveten ibland ja ja så e de hon är väll i trots oxå.

Inga kommentarer: