2009-02-11

bakat bullar

1a av 3 plåtar klara, de blev mycke bullar.









När ja hade hämtat lillan på dagis o ändrat lite tider o så (för nästa vecka ska felicia åka till min mamma o busa med henne 1 vecka, hon älskar de så de ska bli kul, men kommer att sakna henne med. även om man behöver lite tid ihop utan henne men men nog om de) vi bakade bullar iallfall, de va jätte kul o mysigt hela familjen i vårt lilla kök men kul o mysigt. Nu så har vi byggt lite med klossar, men felicia e lite seg så nu ska vi titta lite på jojjos cirkus o sen musse piggg, sen blir de nog lite lek igen o sen bobobi som hon säger men de e bolimopa. Sen blir de natti natti för henne, ja ska sy lite sjalar o så till i sommar att ha. Dennis ska träna judo.




Imorn så händer de nog inte så mycke ska försöka träna men ja har träningsverk redan från ida så får se hur de blir imorn. Felicia ska iallfall till dagis. ha en trevlig kvälll.....

2 kommentarer:

Johanna sa...

Hej! Jag har utmanat dig i min blogg

Anonym sa...

Hejsan gumman! Va kul med baket blev det lite ägg o lite socker o blanna blanna blanna eller? Vad är utmanat dig i min blogg? Jag är gammal nu, fattar nada!
OBS!Ring inte före 2 sover efter nattjobbet.
Kram mamsen