2009-02-05

kunde har förlorat dig


Japp de starta bra o sluta lyckligt...

Igår kom min mamma, bror och hans son, de kom vid 18:30, vi åt massa god mat o bara mösn, hela tiden. Jätte kul att ha dem här o så mysigt med en bäbis här han är bara 3,5 mån eller nåt sånt. Vi halv 8 gick felicia o la sig hon va skit trött, då passa ja på att mysa med lill killen men vid 9 tiden vakna hon o ja sa hon kunde komma upp för min mamma skulle sova i hennes rum, o hon kunde allt få va vaken när de väl är här. Då gick ja o simon o hämta hans madrass som han skulle sova på uppe på vinden medans mamma tog elias o felicia. När simon kom ner med madrassen så gick ja in i felicias rum för att bädda till mamma, då hör ja skrik HON SÄTTER SIG I HALSEN.......( hon hade ätit pokorn o skrattat massa)men de koppla inte i mitt huvud känner mig som värlends dåligaste mamma men min mamma som har gått kurs (hon jobbar på akuten som läkarsekretere) koppla de för (tur va de för hon har lite svårt me de annars)hiii, Men när ja kom in i stora rummet hänger felicia i mammas arm o dunka henne i ryggen som tur så "spydde" hon upp de. De vil säga det kom "vatten" upp o hon ville vara duktig o höll för munnen men de hamna över allt plus att ja va i panik o felicia rädd inte konstigt!!

Men av med kläderna kramas lite sen ducsha av henne snabbt sen satt hon i mitt knä i handuken på toa stolen en stund o bara skrek o ja grät. Mamma skaka o tog hand om allt i vardagsrummet. Men de va tur att dennis kom hem för han e så lugnt sen tog de 5 min hade hon på sig kläder o satt i köket o rita o skratta igen dock var både ja o mamma skakiga. Men som tur gick de bra. O mamma handla fort, för för mig koppla det inte.


Efter ett tag va de som bortblåst för henne skönt!!!Men kommer alltid finnas i mitt liv.


Inatt har ja inte sovit så bra, men de ska väll snart fixa sig ja tänker för mycke som dennis säger.

Sen vid halv 6 imorse skulle simon göra mat till bäbisen o då tänkte ja TACKA GUD FÖR ATT JA SLIPPER så de blir ingen bäbis än även hur gulligt de e.


Nu har vi ätit frulle o ja o lilla sessan har tatt ett ordenligt bad. Men vi ska starx dra ner till stan en sväng o sen blir de lunch på cheers skulle ja tro!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

simon berättade för mig i telefon vad som hände, usch vad hemskt :( Skulle verkligen fått panik om elias skulle sätta sig i halsen eller något :(

Anonym sa...

Du är en superbra mamma, alla kan få panik!!!
Kram mamsen