2009-02-05

Nu har de åkt

Nu har min mamma åkt SNYFT, vi har iallafall haft en jätte goo dag.
Vi åkte ner till stan o gick en sväng felicia fick en snygg rosa fleece tröja o en annan långärmad rosa självklart hihii, ja gillar rosa vet dock inte direkt om hon gör de men men. Sen köpte mamma grejer till simons son elias oxå. Vi gick o åt på cheers där dennis mobbades med chris hiii, o vi åt mumma mat. Sen drog vi hem till oss där de va en stund till 3 halv 4 ungefär då åkte de....... nu sitter dennis framför datorn o kollar lite o ja sitter här vid min, felicia tittar lite på musse. Men strax ska ja diska och dennis ska tvätta ida.
Ikväll blir de nog lugnt o skönt skulle jag tro, sen startar arbetet imorn för nu ska ta mig FAN felicia bli blöjfri. Och ja ska försöka att sluta tänka på igår händelsen. Hoppas vi ses snart mamma

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tänker på händelsen också och är jätteglad att jag reagerade så snabbt och verkligen kunde fixa det...hade inte kunnat det för några år sedan! Då hade jag bara stått som ett fån...tänk vad lite utbildning i barn-HLR kan göra. Jag är så tacksam att jag har gått den kursen, även vuxen-HLR och att jag får en ny uppdatering varje år på jobbet!!! ÄLSKAR ER O HAR HAFT SÅ MYSIGT KRAMIS MAMSEN