2009-02-16

vill ha nya kläder igen

Ja sista ja köpte kläde köpte ja överdelar linnen osv. o tänkte att de va de enda ja behövde men inte de inte om ja nu inte går upp typ 7 kg. Ja har ta mig fan inga byxor som passar längre inga klänningar o inga pengar heller, ja får helt enkelt gå i de ja har hängades överallt på min kropp. Va kul va!!! Sen e de dop i helgen va FAN ska ja ha på mig då, e så negativ just nu till kläderna ja har juh vill ha nytt!!! Blir väll om några år !!!!Va posetiv ja e!!!
Annars så e väll allt okej förutom att ja fortfarnde inte fått pengar från a kassan eller papper om när de kommer trots e ja en sån som ringer o tjatar, kanske e därför ja inte får några. Sist ja ringde sa de att de va bara halva styrkan o många stämpla VA FAN SKA JA GÖRA ÅT DE liksom!!! Men men har ja inte fått de till nästa torsdag sitter vi verkligen i skiten, -tänk posetivt säger dennis. E inte direkt posetiv angående de just nu. Sen har ja sökt massa jobb inte fått ett enda svar ingen ting jippi, har bara 120 a kassa dagar kvar ( får söka 150 till eftersom ja har barn under 18 men då får ja bara 60 procent pengar) men söka måste ja. Sen har ja 40 föräldradagar kvar men har ja inget jobb till aug så måste ja börja plugga.........FRÅGAN E VAD!!! Ja precis va vill ja plugga?????? Hittar inget som passar mig o allt som ja skulle tänka mig plugga kostar pengar o går inte få csn för!!!Ja va så jävla korkad när ja gick hotell o resturang varför gick ja inget annat.
Skulle ha gått frisör eller nagel eller smink eller nåt men nu sitter ja här i skiten iallfall, får väll tänka att de går inte att ändra bara hoppas på de bästa. Skulle även kunna tänka mig bli barnboksförfattare men ja har dyselixi o kan inte stava, som ni som läser bloggen kankse har fattat!!! Sen skulle ja gärna vilja ha egen restaurang JA FÖR VILKA PENGAR DÅ!!!! E intresserad av att sy o så nu med syr en hel del till sessan o gör hemmagjorda kort till födelsedagar men ja menar tjäna pengar på de, skojjar eller hur!!
Ja får helt enkelt tänka posetivt som dennis säger, iallafall försöka övertala mig själv till de!! Vilket neggo inleegg detta blev ja ja e kankse posetiv imorn!!

Inga kommentarer: