2009-03-17

helt otroligt de finns FAN folk till allt

Ja ida har vi först varit ute en sväng sen så passa vi på att äta lite.....sen städa vi när vi kom hem o calle drog till lägenheten för att prata med Karolina o packa o så........ Han ska ju numera sova här tills han hittar nåt annat o Niklas tar möblerna på hans vind så de fixar väll sig men de absolut CP iaste e !!!!! Andas innan ni läser dett........ Hon hade tydligen tänkt på detta i 2 veckor men inte sagt ett enda ljud inte till nån, hon har till omed planerat födelsedagen för calle med mig o vi har pratat presenter o hon har ljugit eller så för mig hela tiden...... O ja har verkligen ansträngt mig för att få de att funka o ja menar verkligen ansträngt mig för liksom ja har onte många tjejkompisar för de flästa tjejer e falska eller iallfall varit under min uppväxt, men denna gången så försökte ja för att få de att funka o börja gilla henne med men ACK SÅ FEL JA HADE...... hon har ju ljugit hela tiden juh.... de sa hon ju till Calle ida....
Sen vem fan i ett normalt förhållande inte säger nåt på 2 veckor om att man tänker göra slut speciellt när man e förlovad. Ja ja de e deras grej men ja fattar inte hur man e funtad som person men men iof sig så har ja bara hört en sida, ja ja så e de.

I mitt o dennis förhållade funkar inte de så iallfall, vi pratar om allt iallfall tror ja de iallfall 98 procent. Ja ja så e de, ja har svårt med tjejer o kommer väll alltid ha de tydligen ja ja så e de..
Annars så har vår bröllopsdag varit mysig o lite halvt konstig för de me calle o sen felicia har fortfarande lite ögoninflamation men börjar bli bättre så hoppas hon sover inatt.... men vi får väll se. Ja hoppas att vi hinner mysa o gosa hiii innan hon vaknar. Men först så ska vi sitta här o prata o stötta Calle tills vi blir trötta...... vilket ja redan e iof sig.
Sen håller ja på att bli nåt i halsen, ja e seg o har svin ont som de e nu men hoppas de går över snart.....

Ahh just de en sak till dennis pappa ringde förut o ja försökte svara i min rosa telefon men de blev nåt kontigt för de bara tjöt som fan på min sida, så ja bytte telefon, då sa han att de tjöt me, o fråga va ja höll på med........ ja sa de om min telefon o han sa den rosa..... o ja tänkte att dennis hade sagt de.....Men tydligen läser han min blogg... lite kul. Lite chockad me men skit kul så hej Lars hiiii
Sov s¨gott alla ses imorn

1 kommentar:

Anonym sa...

Sandra, vad som har hänt mellan Calle och mig är just det, mellan Calle och mig. Om han pratar med dig i förtroende så är det ju inte meningen att du ska diskutera våran relation över nätet, det gör inte situationen lättare för varken Calle eller mig.

Dessutom har du rätt, du har inte hört vad jag har att säga om det hela, och det du skriver i din blogg stämmer inte. Men det får mig verkligen att undra vad det är Calle går runt och säger till folk, vilket som sagt inte underlättar för oss när vi ska ta hand om saker, men det är ju något jag får ta med honom.

Sen har jag inte ljugit för dig. Det är väl självklart att man planerar saker i sin framtid, speciellt saker som inte ligger så jätte långt fram i tiden, sen blir det ju inte alltid som man har tänkt sig. Jag förstår att du är besviken över situationen, men mitt svek är ju till Calle, det är ego av dig att tro något annat. Och det är kränkande av dig att lägga ut min och Calles mest privata och jobbigaste bit på internet för alla att ta del av som någon jävla nöjjesläsning.

/ Karolina