2009-03-31

Trött


Igår blev de prodjekt runaway ja e helt såld på de pogrammet, men ja är ju sån som älskar att pyssla och sy.... kankse är därför. Sen vart de pogram efter pogram tror fan inte ja somna före halv 1, haft så svårt att somna och sova de sista. men de beror nog på huvudet.....


ahh oh ja e fortfarande trött och har huvudverk..... jobbigt värre men yrheten e ta mig fan värst...

Ja har dock sovit mycke bättre inatt än va ja har gjort på länge men därför är ja väll tröttare än innan med, synd att man inte kan sova ikapp. Va meningen att ja o dennis skulle gå ner på stan o göra massa saker ida, men de e så dåligt väder, så de blir nog att vi stannar inne och gör lite nytta istället!! Dock ska ja försöka sätta mig och få ihop mina ansökningar till skolorna till hösten.... vet inte om ja e speciellt moteverad till att plugga men ja e nog tyvärr illa tvungen, ser ut som de e svårt att få jobb även för servis till sommaren. Sen när ja titta på nyheterna imorse sa de att de va över 3000 arbetslösa i trollhättan uddevalla och vänersborg. Ja menar i hela västra götaland e de 2500 lediga jobb!!! Så de blir nog plugga till hösten och hoppas på det bättre efter det.

Dock har ja lite svårt att bestämma mig för vad ja vill göra med mitt liv så ja får söka lite olika och hoppas på de bästa. Som de ser ut nu blir de fritidsledare 2 år i ljungskile, elevassisten i uddevalla 1år och hälsa och friskvård 2 år i uddevalla. Men vi får se ja kanske inte kommer in på nåt heller..... undra va fan ja ska göra då. Men ja ska tänka posetivt!!!! Ah ska iallfall försöka att sammanställa de idag.... så ja kan skicka iväg det imorn.


Inga kommentarer: