2009-04-02

nu e de kvällen... ellen

Ja nu e de snart kvällen... och ja ahr hunnit med massa ida juh, gött de!! När dennis kom hem vid 15 så laga han mat och ja o lilla isa diska.... jätte mysigt. Efter de så tjata lite skit sen gick de in på isas rum och lekte och undertiden städade ja mitt smink och sånt, de blev ca: 1 åhlens påse full med skit, vissa grejer va tomma andra gammla. Fan va man sparar på skit!! Men nu e de rensat och klart. Sen så hjälpte ja calle plocka ihop lite saker för han och fralle ska köra lite grejer tills han lägenhet. Han flyttar ju resten på lördag, ska nog bli gött för han och för oss. Men dock blir de skit mycke för mig och städa lördagen för på söndag får ja besök av tjejer då de blir lite ljusparty ska bli skit kul. Sen kommer ju även min moder lördag till måndag. Skit kul!!!
Ja ja nog om helgen.... efter städandet och donadet så har ja passat på att mysa med lillan och skriva sista ansökningen till ena skolan. Så nu e de klart, ska ju bara sätta på frimärken och stoppa i lådan imorn men sen e de klart!!!

Imorgon e de fredag, då ska ja jobba på KROGEN mellan 10:30-16:00. Jag jobbar med Andreas och han e så jävla härlig och coool så de kan bli rikigt kul!!När ja slutar så kommer min man och lillan och möter mig istan. Vi ska äta mat, blir nog ute och cheers skulle jag tro ( vi som aldig e där) hiii, sen ska vi även köpa hem lite godis och ha lite fredagsmys hemma. De blir nog helt perfekt, för sen e de en händelserik helg. Men helgen ska bli så roligt!!!! Ser verkligen fram i mot den.
Nu ska ja titta lite på tv, speciellt crimanal minds kl 21 på kanal 5, de e skit bra. Ses imorn...

Inga kommentarer: