2009-05-11

Morgonen

Hallå hallå, igår bakade ja bröd och mös med familjen de va perfekt.
Imorse så gick lillan o honey upp kl 6:30 och ja sov till 7 sen vart de upp och göra iordning mig och lillan, hon skulle till dagis. Som hon har saknat dagis ska ni veta.... igår när vi bada så sjöng hon "alla e här" sången med allas namn från dagis i, så gulligt. Men hon har ju inte varit där på 2 veckor nu så de e inte så konstigt att hon saknat det! När vi kom till trappen som är innan dörren så mötte vi Malte och hans pappa, men Malte ville bara leka med Felicia, de va så kul att se. De bara älskar att leka med varandra. Sen var de hej kalabalik innan för dörren vi vart 4 föräldrar som lämna samtidigt och alla barnen som kommit innan lekte i ingången... men man såg på lillan att hon hade saknat att vara där. Hon sa knappt hej då utan ja fick tjata till mig en puss och kram innan hon försvann in.

Sen vart de hem o göra de sista för mig, ja har precis haft intervju för friditsledarutbildningen i Ljungskile, kändes jätte bra men de negativa är ju att ja inte jobbat innom fritidsledar delen förut men håll tummarna för mig, de känns som de verkligen skulle passa mig. Men men ja har ju sökt lite olika så de ja kommer in på är väll meningen.

Nu ska ja damsuga, diska och plocka undan lite sen så ska ja hämta lillan på dagis,

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag håller tummarna hårt för dig stumpan! Kram mamsen