2010-02-26

1 dag kvar


Jag idag e hon på väg hem för ett par dagar inte länge nog men ack så kul, imorn så e de dags och som ja längtar!!!!!!
Men först är det denna dagen, som är fredag för alla som inte redan visste de......=)
I natt va lillan i drömmen igen dock blev de dennsi hon sov brevid så ja fick sova lite extra dock gick ja upp med henne för att gå till dagis men de gick som smort. När ja kom hem satte ja igång med arbetet som måste lämnas in till på måndag och nu e ja klar vilket känns skit skönt.
Snart ska ja börja göra iordning mig och sen bär de iväg ner till stan för en hel del ärrenden där innan jobbet startar kl 16, hoppas de blir lite att göra annars e de så tråkigt. Men de e allt skönt att ja får lite mer timmar, ja trivs rikigt bra om de e just nu, förutom att bilen e paj men ja tänker posetivt!!!! De ska man de har ja lärt mig hihi säger ja som verklgien inte e pesemistisk hihi!!!
Ne nu ska ja allt sätta fart men ha en bra kväll med mycket fredagsmys!!!
PÖSS PÖSS

2 kommentarer:

Jeanette S sa...

Hoppas du får riktigt kul imorgon!

Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att gratis få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!

Ha en härlig helg!

Sandra sa...

Tack de hoppas jag med!!