2010-02-25

Torsdagen

Japp inatt ve de igång igen med lillan fattar inte varför hon drömmer så mycket hela tiden och inte mint skriker i flera timmar...... jobbigt. De sluta med att hon fick sova brevid mig men hon somna ju aldrig heller...... så på morgonen när ja igentligen skulle göra mig iordning för skolan så sov jag!!! Inte direkt bra men ja va helt dööööööööö så sömnen va välbehövlig!!
Dock va inte de dåliga samvetet de på morgonen och dagen för ja vet inte hur ja ska hinna ikapp emn de måste ja och de fixar ja säkert hoppas de iallafall....

Med de dåliga samvetet börja jag stor städa vilket ja gjorde ett perfekt jobb med. Om ja får säga de själv!!!Efter de så var min bror så snäll att skjusa mig att hämta och lämna paket och även stor handla vilket va skönt att ha de gjort.
Sen när ja kom hem gjorde vi taccos mumma mumma med torsdagsmys!!!!
Nu så tittar vi på os och lillan sover..... ska nog krama om honey nu pöss pöss ha en bra kväll

Inga kommentarer: