2010-04-18

Ja gillar söndagar

I morse så fick ja sova lite längre skönt de.... efter en frulle och mys med familjen i soffan så drog ja ner på cykeln till stan och va o träna med Lena, de blev bastning och solning. SÅ JÄVLA SKÖNT OCH BEHÖVLIGT!!! Helt perfekt!!

När ja kom hem va lillan o svärmoder och dennis ute i lekparken och jag satte igång med städning för fulla muggar för de lär ja inte hinna i veckan iallafall. De va skönt att få de gjort... sen blev de lite mat... och annars har de bara varit lugnt och skönt.... ja gillar söndagar som sagt!!!

Ja o imorgon så startar då min praktik, ser fram imot den dock inte cyklingen dit o hem som komemr ta 35 min minst fram o sen lika dant tebax. Men så e de.... hoppas ja trivs så ja kommer vara moteverad att gå dit för cykla 30 min kl 7 på morgonen e inget som ja ser fram imot. Men men de blri nog bra... nu har ja iallafall 4 veckors praktik att göra, hoppas de fixar sig.

Denna veckan e tjock och ser ut så här:
MÅNDAG: praktik 7-16
TISDAG:praktik 7-16, ev träna
ONSDAG:praktik 7-16, dennis träna
TORSDAG:prakitk 7-16
FREDAG:praktik 7-16, jobb 16-23
LÖRDAG: jobb 15-22
SÖNDAG: städa osv. förhoppningsvis ledig!!

Som sagt e denna veckan tjock sen ska dennis nog träna 1 pass till och ja med så de blir att pussla..... hoppas de fixar sig men så e de vissa veckor nu under denna tiden blir sånna o sen har ja även lite plugga att göra med så de blir att pussla med tiden.... men de fixar sig säkert.

Så vi får se hur de kommer bli med bloggande denna vecka.... de märker ni....

PÖSSSSSSSSS

1 kommentar:

Anonym sa...

Det blir en tuff vecka, tänker på er hela tiden och saknar er massa. Puss på rumpan. Vi hörs väl inte förrän på onsdag för jag jobbar kväll månd och tisd men om jag hinner ringer jag en kortis ifrån jobbet. Älskar er!!!