2010-04-28

Jaaaa va har hänt här undrar ni..... lite uppdatering sker nu

I tisdags tog ja ledigt från jobbet och min moder och mormor kom hit på lite besök, vilket var skit skönt och kul. De blev en sväng på stan i det fina vädret och även lunch, de va rikigt trevligt. Och som felicia hade skanat dem speciellt min mamma, hon va tjurig i flera timmar efter de hade åkt att de inte fick träffas mer.... men så e de när man bor långt ifrån varandra. Inte mycket att göra åt, men snart så ses de snart igen.
På tisdag kväll vart de inte så mycket mer än att göra lite mat lådor och prata om hur vi skulle fixa resten av veckan med olika saker.....

Japp sen blev de onsdag som e dagen idag...... jag cykla till jobbet som vanligt, tidigt..... dennis fixa med isa o sen blev de skilan för honom.... sen hem o byta om och dra till jobbet han e inte hemma förrän imorn 16.00 så när ja cyklade hem i regnet så fundera jag på va ja o isa skulle ta o hitta på....... de blev lite bakning inga kakor som blev bra men de fördröjde tiden lite och även gjorde vi pannkakor till kvällsmat..... MUMMMA iallafall enligt henne ;).

Efter bakningen och ätandet så vart vi så trötta att de blev playhouse disney i soffan med filt och bara mys tills kl blev 18:30 o vi nästan somna båda 2 så de blev sängen för lillan och ja sitter just nu här o uppdaterar men snart blir de nog sängen för mig med tyvärr.... ja börjar bli gammal nu.... fy fan..

Imorgon måste ja tyvärr väcka lillan mycket tidigare än vanligt för hon ska vara på dagis kl 6.40 senast så ja hinner till mitt jobb.... hoppas bara de e bättre väder annars så blir ja dynge sur imorn med.... ja ja .... ha en trevlig onsdag kväll... de ska ja med undantaget av att ja saknar herrn och de e jävligt ovant och ja gillar inte att sova ensam utan honom..... men denna gången e oxå den 1:a ja gör de hemma.... och de e väll bara att vänja sig ifall han får jobbet hela sommaren..... men men tråkigt iallafallll..

PÖSSSSSS

Inga kommentarer: