2010-04-26

min cooling




Ja låvade ju härromdagen bilder på den coola kepsen som isa fick med... o här kommer lite bilder på min lilla isa tjej med den... hon e hel nöjd!!

Idag har ja varit på praktiken o sen blev de en sväng till torp för att storhandla men ja måste säga att ja gillar willys mer men men nu va de gjort iallafall... sen satte jag mig ner o betala räkningar.... skönt att ha de gjort... trots att man blir pankare av det.
Dennis har varit på intervju för ett jobb idag och de gick bra o nu ska ja jobba 2 dagar denna veckan för att testa om de e nåt för honom så ja säger GRATTIS till honom!!!
Imorn så blir de halvdag för mig på jobbet sen kommer min mamma och mormor och hälsar på så de ska bli skönt. Sen får vi se vad som händer resten av veckan....
PÖÖÖSSSSS

Inga kommentarer: