2010-04-14

MIn mor fyller år!!!!!!!


Min underbara mamma fyller år idag GRATTIS till henne!!!!!!
Efter ett samtal till henne fick ja lite "hem" längtan och funderade på att åka dit i helgen ja o isa men sen kom ja påa tt min praktik börjar måndag o de hade nog skönt att bara vara hemma med.... men funderar än.... tyvärr e ja velehöna oftast!!! Fråga dennis hihiihu
Idag annars har ja gosat med Fias bäbis så mysigt mysigt mysigt..... och sen har ja lekt med lillan och förberett henne på läkar kontrollen imorn.
Hoppas de går bra, dennis har iallafall fixat så han kan åka med skönt som fan. Han e lite lugnare än mig!Sen får vi se hur de blir.....
PÖSSSSSSSS

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack min lilla stora gullegurka! Vi ses nog snart ska du se, jag kanske kommer farandes en dag när jag är ledig. Kramis och puss på er alla!!!