2010-04-20

Tempo........ vart.... ???

Japp cyklingen går bra.... eller nja men ja kommer ju dit o hem i tid så de e ju bra det.... sen e de lite tiidgt på morgonen fö mig som sagt innan.... emn ja vänjer mig säkert.... än har ja ingen ångest över de iallafall (peppar peppar)

Idag har ja dock inte gjort så mycket på jobbet... ja e van vid ett tempo jobb och detta e absolut inte det så de känns lite konstigt, men 4 veckor så kanske ja trivs vem vet. Jag har iallafall fått tömma katetrar osv idag så lite till har ja lärt mig, även lärt mig mycket om olika utveklingstörningar och de e ganska intressant.

Efter jobbet blev de hämtaning av lillan.... och sen hem o leka och busa och gosa....
Dock fick ja ett oroveckande samtal av min mamma om våran hund SPEEDY som e en rotviler och just nu är hos vetrinären de vet dock inte vad som e fel, jag håller tummarna att de inte e nåt allvarligt......... min lilla vovve......

Nu sover Lillan och dennis o ja ska titta på fotboll sen blir de nog sängen för mig... ja e jätte trött o ska ju upp kl 5:30 imorn igen..... FY FAN de borde va olagligt.

PÖSSSSSSSSS

Inga kommentarer: