2010-06-17

Ibland e han underbarast i världen...

Som sagt har ja nu startat mitt sommar jobb offeciellt startar de inte förrän 28 juni men mina 3 intro dagar e nu snart gjorde gör min sista imorn, vet inte rikigt hur de känns, känns som att de absolut inte passar mig, de e mycket döö tid och så, jag e van att slita o arbeta och tycker de är väl värt när man e på arbetet att faktiskt arbeta annars kan man ju bara vara hemma, men de e så jag känner.... visst personalen e trevlig, lokalerna är bra, boende e så där de e ju dementa äldre, men jag känner att ja passar inte rikigt in, inte så kul alls, men de e 1 sommar sen får vi se vad min utbildning kan ge mer för kurser och inriktningar för att jobba med något annat, men ja känner att äldre omsorgen inte är för mig, men som sagt 1 sommar ger bra erfarenhet både på pappret och för mig sen får vi se, har ju 1 termin kvar i skolan, och vill ju inte ha gått skolan i onödan vilket jag nog inte ha gjort de finns ju mer att jobba med och kanske specialicera sig innom än just detta. Som sagt de e ett sommar jobb.

Iallafall så visar de sig att vi båda e hyfsat lediga från lördag till nästa söndag så min man tyckte vi skulle passa på att åka iväg nån stans så han bestämde vi ska hem till min moder i skövde och sen göra olika dags utflykter där i från, de ska bli rikigt mysigt och absolut de ja behövde, innan jag börjar ett arbete som känns som de gör att ja mister mig själv, men jag måste försöka tänka posetivt dock e de väldigt svårt, men min man hjälper mig och har hjälp mig väldigt mycket med detta från när vi träffades...

Jag är en sån person som vill ha plan 1, plan 2 plan 3 osv. ifall något skulle hände, dennis är mer att han tar dagarna som de kommer och varför vara orolig för saker som inte har skett, jag har absolut blivit bättre på detta genom åren men har fortfarande väldigt svårt att inte tänkte i iallfall 1 steg framåt, även om de inte skett nåt. Men i detta fall ska ja försöka tänkta så posetivt som möjligt, de e inte länge jag jobbar, dock kan de bli...... ahhh se nu startar ja igen.... ne detta kommer gå bra!!!! Sen får vi se vad som händer!!

Som sagt vi ska iallafall åka iväg så de ska bli rikigt kul och behövligt för att ladda batterierna.
Love you honey pie!!

PÖSSSSS

Inga kommentarer: