2010-06-03

Jag lurade isa imorse.... hahahah

I morse nä hon vakna fick hon bestämma om hon ville vara hemma med mamma eller gå till dagis idag, om hon hade valt dagis hade jag valt skolan, men ja bara hade andra planer som vi strax kommer till..... Men hon valde att vara hemma istället för dagis så kul för mig och för henne hahaha
Efter ja ringt till dagis så tala jag om vad vi skulle göra idag pga av att vi va hemma.... VI SKA STÄDA, om vi e klara fort och gör de ordentligt går vi ut, då sa isa
- Jag tror ja vill till dagis....
HAHA jag lurade henne... så jag sa att de va ju hon som fick välja o hon valde hemma så de e bara att gilla läget... så nu ska vi strax efter keso, skinkfrullen som är mumma sätta igång att städa..... hahah inte så kul men de måste göras det med tyvärr!!!

Senare sen så ska vi packa de sista och ge oss iväg till min moder inför helgen som ska bli rikigt trevligt!
Ha en bra student alla som tar den!
PÖSSSSSS

Inga kommentarer: