2010-06-02

Skulle behövs städa

Men vem fan vill de i detta vädret, orkar verkligen inte städa skulle verkligen vilja och skulle behöva städa men orken finns inte.... de får fixa sig när de fixar sig....

Idag så va planen att städa, diska och damma men vill inte.... idag har ja gjort arbete i skolan rensat min dator, varit ute på lite ärrenden och sen blev de balkongen med lillan, mysigt värre..... och nu sitter ja i soffan och har verkligen ingen ork till att städa. Och imorn blir de skola sen ska vi packa klart för i helgen komme ja o isa åka till mamma så ja hoppas att dennis får ett ryck i helgen och damsuger, gör badrum och plockar iordning annars får vi se när detta blir av. Nästa vecka är oxå tjock sen är ja så att ja vill ha ordning och reda men när orken e slut får ja dåligt samvete över det istället och de e ju ingen höjdare de heller direkt men som de e just nu måste jag bara få vara med.... jag har skit svårt för att bara slappna av... så svårt att dennis får tjata på mig men nu känner ja att om kroppen ska orka med behöver jag bara vara så de blir nog så, sen får vi se när de blir av med städandet. Jag ska iallafall försöka slappna av hos mamma i helgen bada i deras ny byggda stora pool och bara vara om ja klarar av det.... de märker vi...

PÖSSSSS

Inga kommentarer: