2010-08-01

Går om varandra

Ahh de har absolut varit skönt att träffas lite bara jag o dennis denna vecka även om ja har saknat lillan massa men hon har allt haft det jätte kul och de e skönt att veta det med. Denna veckan har vi dock inte fått mycket gjort mer än att arbeta och träffa lite vänner, men de har varit välbehövligt det med, denna veckan kommer det blir mer att vi går om varandra än veckan innan...men efter denna veckan ser de allt lite lättare ut, skönt de.... jag gör även sista veckan på österängen denna veckan... känns sådär, trivs bra med de jag arbetar med och så men ska blir skönt att komma tebax till skolan med känns konstigt som sagt... sen har ja lite sommarkurser att ta tag i med för ja har slarvat lite de sista vilket inte är bra alls...

Förästen så kom ja in på studie och yrkesvägledar utbildningen i umeå på distans men jag tackade nej för ja ska garanterat göra klart denna utbildning sen kanske jag bygger på den eller hittar ett perfekt jobb eller kanske söker nåt annat men de får vi se då... planerar inte så långt nu...
Ne nu får de allt bli tv:en en stund sen imorn blir de handla mat, sommarkurser och jobba....
ha de pösssssss

Inga kommentarer: