2010-08-03

Tagit tag i det

Japp nu efter funderat och tänkt har ja ängtligen tagit tag i det och gjort nya fotoböcker för detta året och absolut inte en dag för sent, jag har slarvat med detta ända sen lillan föddes, och gjort någon här och någon där sen sparar jag alla kort på cd men nu tyckte jag att de va dax att göra lite nytta så nu har jag beställt och gjort 2 från hennes födelsedag i dec tills nu, sen får vi se när jag får tummen ur och gör någon mer innan det datumet och efter om ja tar mer kort vilket jag gör hela tiden dock som sagt är jag väldigt dålig på att ta hand om dem efter skickat ut till alla och sätt ut här och på bilddagboken, jag suger på detta men som sagt nu har ja iallafall gjort nåt åt det, hoppas bara att ja fortjätter med det för de är roligt för henne att ha när hon blir större.....

Idag har jag jobbat och kom hem vid 15, simon (min bror) och hans tjej emmelie har tagit hand om lillan, de va jätte snällt, nu är jag ledig från jobbet har dock massa i sommarkurserna som måste göras och även lite här hemme för just nu känns det som vi går på saker och damm hela tiden, dock damsög ja igår och plocka iordning då men det känns som ja behöver göra ett jätte ryck, de beror dock på vädret för lillan ska sysselsättas oxå och dennis jobbar till fredag så de blir inte mycket man ser av honom ... iallafall några timmar ikväll så de ska bli trevligt....

PÖSSSSS

Inga kommentarer: