2010-08-09

Nu är verkligheten igång


Nu är mitt sommarjobb avslutat och jag har ägnat hela min dag åt att bli klar med sommarkurserna som ska vara inne tills fredag, de blir att lägga på ett kål och mata in tangenterna på datorn för att bli klar men jag ska allt få det färdigt det har jag gett mig FAN på så då blir de så......
Lillan börja dagis idag och som hon har längtat och undrat varför hon varit hemma så mycket... dock är de bara 2 barn på dagis hela veckan men de är fortfarnade skönt för henne att få lite mer normalt nu för de har varit lite flängande och jag och dennis har gått omlott väldigt mycket det sista så nu verkar de lite mer normalt för henne och de är skönt, sen är de bra att hon är där så jag kan ägna hela min tid till sommarkurserna för som sagt jag har en dedline som måste bli klar i tid.
När lillan kom hem följde hon med dennis och handla och sen blev de bullbak för oss idag igen, kände för det så då blev det så.... och nu doftar de nybakade bullar i hela lägenheten mummmmmmmaaaa.....
Nu blir de bara tv behöver varva ner mitt huvud ......
PÖSSSSSSSSS

Inga kommentarer: