2010-08-10

Studerar...

Japp här va de plugg och plugg och plugg tycks inte komma någon stans men detta är min första uppsats på högskole nivå och ja känner mig väldigt osäker och ja vet att ja stavar åt helvete men jag har tagit en del hjälp av dennis dock är de ju jag i sista änden som behöver skriva den, känns sisådär och den ska vara inne till fredag på ca 10 sidor dock har ja nu skrivit 5 men har fortfarande inte fått in några referensen eller citat som ja måste ha med.... dock vet jag på ett ungefär vart ja ska ha dem e dock lite svårt att få in dem i flytande text som sagt ja e absolut inte van vid detta sätt att skriva på men jag gör mitt bästa och hoppas att de räcker.... bara jag hinner klart, har iallafall kommit en bra bit på vägen så de känns skönt de...... E lite seg i dag med vet inte om de e åskdax eller va det är men ja påvärkas väldigt mycket av vädret så jag hoppas att de blir bättre tills imorn så min hjärna funkar då.....

Ikväll ska jag träffa lena det ser ja verkligen fram imot de va så himla länge sen de bara va vi som tjata skit och bara va, tänkte ta med lite bullar fårn när ja bakade igår med då blir hon säkert glaaa..... ne nu tebax till pluggandet en stund till sen får ja nog släppa det tills imorn.... annars blir ja knäpppp

PÖSSSSSS

Inga kommentarer: