2010-09-15

Dammmmmmmm överallt och då menar jag ÖVERALLLLLT!!!!!

Jappppp nu är de verkligen KAOS här.... och skittigt som bara FAN men men imorn så kommer mamma och morfar och då är de dax att sätta upp tapeter, det kommer bli skit bra hoppas jag iallafalll.... om allt klaffar så blir de det iallafall.....

Jag måste även göra mitt skolarbete som ja knappt börjat med tyvärr... men ska strax göra de tänkte jag iallafall, de blir nog bra bara jag startar med de.....

Hoppas verkligen allt blir klart imorn så kan ja ta lite nya kort så får ni se hur de blev, sen har vi hela helgen på oss att möblera, städa, damma och allt som ska göras... tror verkligen detta komemr bli perfekt även om de känns rätt tråkigt just nu och skitigt, jag mår inte bra när de e så här men nu är det inte långt kvar skönt de....

Annars e allt som vanligt de rullar på som man säger.....

PÖSSSSSS

Inga kommentarer: