2010-09-15

Hon är inne i en ny fas

Och det är med buller och bong nu e min lilla tjej mini tonåring, trotsig, envis och bara totalt inte LYSSNAR på något man säger om de inte är något hon vill, hon bara total ignorerar allt annat... jag bli galen!!!!!!!!! Eller nja galnare!!! Det är bra att hon vet vad hon vill men någon måtta få de banne mig vara, iallafall kan hon väll börja lyssna.... men detta är nog för mycket begärt!!!!!!!

Sen har du detta med att hon frågar mig eller dennis något och vi säger nej men hon frågar ändå den andra även om vi står i rummet båda två... lite roligt ... de e tur att vi håller ihop men detta är nog något som alla barn mer eller mindre gör för att få sin vilja igeonom.... och nog vill hon allt ha sin vilja o ingen annan och får hon inte som hon vill så skriker hon som en liten bäbis.... blir knäppp men hoppas att fasen är snart över... dock kommer de väll en ny då... men de vore skönt om hon lyssnar när man pratar med henne och vi gick igonem det med henne väldigt grundligt och enkelt igår men idag e de samma sak igen.....

BLIR GALEN som sagt men men så e det!!!

Detta blev inget posetivt inlägg... även om hon e underbarast i världen så gör hon mig galen ibland!!

PÖSSSSS

2 kommentarer:

Malin sa...

Joo, jag har tänkt tanken både en och tre gånger. Men Tindra trivs ju så jääkla bra och jag tycker också att dom är bra..på allt förutom detta då..nu kräver dom nästan att jag ska sätta på henne blöja de dagar hon ska vara där och då känner jag ännu mer att, nää, nu får det fan vara bra! Men jag har tänkt ringa kommunen imorn, om jag kommer ihåg det, för jag vill ställa båda ungarna i kö på nattis. Jag behöver det om jag ska kunna söka jobb. För jag är undersköterska och där finns det inga dagjobb..jesper jobbar ju bara kvällar/nätter..

Malin sa...

Njaaa, snart och snart..hon blir 1 år den 4 januari så det är ett tag kvar :) Ja jag vet att det finns 1 nattis, grannens barn går där då hon jobbar inom vården hon med. Och tydligen är det svårt för dem att ge extra uppmärksamhet till henne..mitt lilla yrväder :) Men vi får väl se hur det går när jag ska vara med en stund imorn..