2010-10-20

Jaaaaaaaa ja lever

Har varit på världes uslaste humör de sista och de suger fettttttttt som man nu säger... Jag har ju börjat min praktik, känns sådär, vet inte rikigt än men de ska nog bli bra, jag har varit 2 dagar på särvux vilket e väldigt trevligt, trivs väldigt bra där, e något som ja absolut skulle kunna plugga till att bli funderar nu på att läsa till special pedagog men får se vad som händer och sker.. känns okej iallafall, dock är ja ju på olika ställen så de blir lite pussel av de hela men de fixar sig säkert, de värsta e att ja kanske inte får ihop alla timmar men de märker vi sista veckan och så får vi se om ja får G eller IG ... jag får nog ta de lite som de kommer, även om de blir pusslande...

Dock känner ja mig fortfarande inte rikigt frisk, eller har en förskylning liggande fortfarande som liksom aldrig bryter ut, tyvärr så e de inge kul, sen e ja lite allamänt nere men de går säkert över tids nog, känns lite bättre redan idag, även om ja e e helt slut...

PÖSSSSSSSSS

Inga kommentarer: