2010-10-20

Trött jag blir....

Ja e inget proffs men lite har ja i huvudet iallafall... Jag fattar inte varför folk gör IDIOTISKA TATUERINGAR hos folk som verkligen inte kan göra det heller. Jag förstår inte varför det e modert utan gör något för DIN skull och ingen annans, varför göra de för någon annna än dig själv? Gör de dig coool elle?? E du inne nu?? Jag har aldrig och kommer aldrig förstå varför människor gör dumma idiotiska tatueringar för att folk ska se dem, de e väll du som ska ha dem hela livet och ingen annan.... sen hur ser du att de en bra tatuere... de sista har ja sett så mycket fruktansvärt dålig skit av folk som tror de e hos någon som e så duktig men ingentligen inte har en aning om vad de håller på med... ja menar var e era hjärnor?????

Då undrar ni hur jag som bara har 1 kan uttrycka mig om sådant och ja med ett leende på läpparna säger att ja e bättre än er som inte fattar va ni håller på med... min gjorde ja för min skull och ingen annnans för de första och ja ahr växt upp runt tatuerare och tatueringar hela livet, kolla på min pappa,mamma, morbror osv. ja de e bara jag som bara har 1 om vi säger så... vilket jag vänta länge för i min familj har de lärt mig:

* att göra något för din egen skull, som du gillar
*kommer aldrig att ångra
*ta reda på från flera håll hur din tauerare e..
*gör ingen för att männsikor tycker att de e coolt för vem FAN vill vara som alla andra INTE JA IALLAFALL....

PÖSSSSS

Inga kommentarer: