2010-11-17

Jul känsla....

Ja nu har även bloggen fått lite jul känsla.... i min kropp har de redan börjat krypa och bli mysigt inför jul.... vill redan nu dekorera men de får nog vänta lite.... vi har ju så himla många kalas nu med... men de ska vi inte prata om nu....

Idag har jag som sagt börjat packa inför helgen, vilket e skönt de för imorn när vi alla kommit hem kommer de bli stressat som fan... men de ska nog allt fixa sig de med... de ska bli skönt att åka hem till mamma lite och träffa släkten.. så de ser ja verkligen fram imot och de e nog inte bara jag...Dock kommer jag nog dock hamna lite efter med skolan, känner att vi fick en hel del uppgifter att fixa så ... jag får helt enkelt jobba på söndag kväll som en idiot men de e värt de om ja får njuta fredag, lördag. De e första fredagen på riktigt länge som ja e ledig så jag tänker njuta!

Nu ligger isa i badet, jag sitter här en stund och dennis e i skolan, han går ju kvällskurs så där e han onsdagar, så vi får se va ja o lillan hittar på i kväll....

PÖSSSSSSS

Inga kommentarer: