2010-11-17

TRÖTTTTTT

Ja i morse va de ju meningen att jag skulle till skolan men igår va ja helt död, somna till och från i soffan och vid 22 så gick jag och la mig sten somna och vakna runt 09 när dennis kom in och fråga om ja inte skulle till skolan..... och tyvärr så missar ja en rikigt intressant dag men men men jag behövde nog sova som sagt.... känner mig lite piggare idag så de va väl värt det.....

Idag har jag börjat packa isas saker inför imorn för vi ska till mamma imorgon efter jobb och allt så de känns bra att ha börjat packa skönt de... dock har de varit lite svårt att hitta vad jag och isa ska ha på oss på 70 års kalaset men de fixar sig säkert.... hade en aning om en klänning isa skulle ha men den av för liten så de får bli någon annan.....

Annars vet ja inte rikigt va jag ska hitta på hade tänkt att åka och träna men vi får se om ja kommer iväg på det, har en del annat att fixa med oxå.....

Utvecklingsamtalet om isa gick jätte bra igår, hon e världensunderbaraste tyckte de så de va ju skönt det....

PÖSSSSSSS

Inga kommentarer: