2010-11-08

Måndagen....

Ja i morse vart de lite stressigt men vi hann med allt skönt de... isa va ju tvungen att vara perfekt enligt henne för de va ju foto idag på dagis hon e allt goo min lilla sessa....

Sen blev de praktik för mig och jag fick reda på att de e jätte nöjda, kommer sakna mig och tycker absolut att detta är något jag ska arbeta med... lika så tycker ja, jag trivs så himla bra de e bara bäst!!! Jag fick även erbjudande om att hålla i en estetisk lektion imorn, som jag tacka ja till... e lite nervös för de e ju lite olika för dem som för oss andra i skolan för vill man inte göra något så behöver man inte men ja tänkte vi skulle göra tomtar imorn ... tror de iallafall annars blir de något annat i pyssel väg... ser fram imot de iallafall så de blir nog bra hoppas ja iallafall.

När ja va på praktiken hade dennis första dagen på nytt jobb som ja fick veta att han älskade och trivdes jätte bra ¨så de va kul.

Efter min praktik så kom karsten och hämta mig och mamma hade hämtat isa de va rikigt trevligt och underbart mysigt att träffa dem även om de va en kortis men alldelles lagom...

Nu sitter vi i soffan och bara tar de lugnt,... så himla skönt...

PÖSSSSSS

Inga kommentarer: