2010-11-09

Så dåligt uddevalla

Ja när snön och kaoset kommer så suger verkligen uddevalla, jag e verkligen inte glad i snö alls men om de e organiserat så man faktiskt kommer utanför dörren så går de väll an, där ja kommer ifrån e de fan organiserat hela skaraborg rullar som aldrig förr när snön kommer så fort man ser ens uns av snö får alla maskiner åka ut och skotta och allt sånt så inget ska hända men i uddevalla så hoppas man på att de ska gå över .... va fan e de för fel på er säger jag bara.

Jag har hört om sopbilar som åkt på tvären från bohusbacken och ner, bussarna går inte och de e verklgien inte skottat alls över huvudtaget inte ens på motorvägen DÅLIGT tycker jag.

Jag trots dumt att cykla kom till och hem från praktiken, dagens lektion gick jätte bra och mötet med så de va kul de.... Trots ett helvete hem och dit...

Dennis dock fick ta bussen trots krångel kom han båda vägarana med.... så e de... nu sitter ja här och myser med min familj och har en ugnspankaka i ugnen MUMMMMAA i magen.

Dock va de meningen att ja skulle träffa Elisa på stan och ja har verkligen sett fram i mot det men i detta väder går ja inte ut mer tyvärr.... men hoppas vi kan ta de snart igen... hoppas hoppas...

PÖSSSSSSSS

Inga kommentarer: