2010-12-15

dag 10 i min handväska

Jaa i den finns de mycket skit... destå större väska desto mer skit helt enkelt... jag har alltid, plånbok, mobilen, nyklar, alvedon, toffsar,spännen, små pengar i b0tten, trosskydd, tamponger även nu när ja e gravid har ja detta konstigt efter som ja egentligen inte behöver ha de men de finns där, jag har batterier... till kameran som e med ibland men batterierna är alltid med...militärens hudsalva, ja de va nog de mesta... men de tycks komma in massa olika saker som man märker när man väll rensar den... konstigt att man samlar på sig så... iof sig å e jag sånn som skulle kunna spara på allt.. jag gillade absolut inte att slänga saker men efter varit tillsammans med dennis ett tag nu som är helt tvärtimot så går de lättare att slänga saker men men sån e jag...

PÖSSSSSSS

Inga kommentarer: