2010-12-15

Trött....

Jaaa idag är en till sån dag som ja känner mig nja hur ska jag förklara... jag är "bakfulle" trött i huvudet men inte i kroppen... dock lägger även den av ibland... inge bra kompo... jag mår även illa hela tiden.. nja sånt man har förträngt sen felicia men nu va de dags igen... sugen på saker som inte är hemma och byter lika ofta som ja inte vill ha något... snacka om velig! Men men så e de får leva med de helt enkelt... som man bäddar får man ligga!!!

Idag så va de jobbigt för felicia när dennis åkte till jobbet men efter ett tag lättade som tur var, hon och jag hjälptes åt och städa hennes rum sen kom hennes farmor och hämta henne vilket va lite skönt för mig så hinner jag med lite annat... så nu har ja tvättat och städat de mesta ... med korta andningspausar orkar ja de mesta... jag orka till och med ta badrummen så skönt de... nu e de dock bara köket kvar och de e inge kul alls men de e bara att göra de helt enkelt...

PÖSSSSSSS

Inga kommentarer: