2010-12-16

Dag 11 denna veckan

Japp nu har ju nästan hela veckan gått för idag e de ju torsdag. Men visst kan vi gå igenom veckan... mån- onsdag har de inte direkt hänt något...förutom förskylning, trötthet osv. Igår va isa med sin farmor på emahus då hann jag med och städa och tvätta så de va skönt. Idag e de tordag och vi behöver handla som tur är så kommer dennis hem efter jobbet och har ledit 2 timmar innan han ska på julbord så vi kunde åka och handla tillsammans tur de för här spööööö egnar det tråkigt värre...

Jag har även börjat plugga teori till körkortet jag e duktig, även sökt lite jobb och tackat ja till mina utbildningar... så får vi se vad som händer till våren. Annars idag blir de kanske måla lite vattenfärger och bara vara tror jag.. om ja inte kommer på något annat.

Imorn e de fredag... och ja fyller 26 år ... inget direkt bestämt än men de kommer säkert.. de e bara jag och isa iallafall för dennis ska efter jobbet åka på en spa/julbord grej med sitt andra jobb och sova över natten... mysigt för honom..

På lördag så kommer mamma och karsten hit så ska vi åka till gbg och gå på liseberg och sen sova på hotel mysigt värre... hoppas bara de blir okej väder.
Så så ser de ut

PÖSSSSS

Inga kommentarer: