2010-12-20

Dag 14 Min favorite födelsedag

Jaa jag har många favvriter av födelsedagar så de är svårt att välja en, trots att ja fyller så sent har mina föräldrar alltid sett till att vi firat min födelsedag ordentligt trots ibland att de har fått blivit lite tidigare för egentligen vem vill eller har tid att gå på kalas exakt en vecka innan jul, så blir de när man fyller den 17 dec. Har dock en kompis som fyller den 18 dec hon är ett år yngre än mig men vi har alltid kunnat stötta varandra lite vilket har varit skönt.

Om kalaset har varit innan så har jag alltid fått lite på min dag ändå.... Dock från när ja fyllde nja 15 eller nåt så har ja haft åldernojja (jag vet ja e löjjlig) så har ja inte rikigt tyckt om att fylla år... jag tycker inte rikigt att de e speciellt för ja vill inte bli äldre men de sker ändå... sån e jag. Jag förväntar mig nog alltid något lite extra men de blir ofta inte så eftersom ja fyller så dumt till... och grejer alltid hittar i mellan... men ändå så vill ja ju inte ens så de e lite kluvet de där...

Nyligen blev jag ju ändå 26 trots att ja inte ville... så de lär bara bli fler...
PÖSSSSSS

Inga kommentarer: