2010-12-20

Lördagen och Söndagen











Ja i lördagsmorse så kom min mamma och karsten hit och efter en plättfrulle så blev de åka till gbg i snöovädret. När vi kom fram tog vi oss till hotellet och slappa lite, sen gjorde vi iordning oss till jul på lisseberg, vi starta med att äta god mat, sen gick vi omkring. Det va jätte mysigt och helt perfekt. Dock när klockan börja närma sig 20 så va vi alla kalla så de va dax att gå tillbaka till hotellet... där de blev mys igen.
SÖNDAG
På söndag morgonen va de dax för hotell frulle MUMMMMAA den va alldelles perfekt. Dock efter vart ja lite yr o sån igen så jag la mig en stund till efter frullen. När vi väl hade packat klart och gjort iorning oss så åkte vi hemåt, med stopp på ikea, där de blev lite ljus och sånt som man bara måste ha. hihihi.
När vi kom hem så blev de mys pys en stund sen så åkte dennis iväg och köpte thai mat alldelles mummmma för magen de med dock gilla magen de inte i natt men men de va gott iallfall... hihi... det va en helt underbart helg dock önskar jag jag mådde lite bättre ibland.
PÖSSSSSS

Inga kommentarer: