2010-12-11

Dag 6 Min bästa vän

Ja har aldrig haft många vänner, tycker de är bättre att ha en och man kan verkligen lite på den personen fullt ut, men alla är vi olika, jag har haft svårt att uppna mig för nya kompisar och de jag har gett en chans tidigt har oftast höggt mig i ryggen... så därför har jag svårt för de... mina bästa vänner som jag kan prata om allt med är självklart Lena som ja ser altför sällan men när de väl händer e de bäst och oftats precis de vi båda behöver just då. Dennis ser jag som en bra vän med även om han e man och ibland inte fattar något hahahah... inte för att glömma min mamma som jag känner att jag kan prata om allt med... sen blir de väll lite mindre nu när man e äldre men jag vet att hon alltid finns där...

Jag har även kvar vissa gamla vänner men vi varken träffas eller hörs speciellt ofta så de blir inte rikigt samma sak då...

PÖSSSSSSSSS

Inga kommentarer: