2010-12-11

Dag 5 Min dag

Ja gårdagen va händelserik så de va ju bra tajming detta.... det starta med att jag hade avslutning i skolan och sedan julfirande på särvux med massa musik och god mat, efter de passa jag och dennis på att ta en lunch ihop mysigt... sen va de dags för jobb. Jobbet va lungt så ja var hemma tidigt... när ja kom hem så kollade jag min mejl och hade fått info om vad jag hade kommit in på till våren.... vet inte om de va bra eller dåligt för de jag ville läsa blev ja reserv 2 och 6 på.... vilket kanska gör att ja kommer in... men jag kom in på en som ja e lite halv osäker på... så nu har ja till 20dec, att svara problemet är just att jag inte vet om ja kan svara ja på 3 st och sen tacka nej så den infon måste ja kolla upp.... hoppas att de går att göra så men vi får se....

Hände ju nåt mer igår men de e jag lite tyst om lite till... den som e nyfiken får tids nog se...

De va en händelserik dag men bra.

PÖSSSSSS

1 kommentar:

Anonym sa...

är du gravid??????? =) kram