2010-12-06

För idag e ingen vanlig dag det är FELICIAS födelsedag hurra hurra hurra


Ja idag fyller Felicia 4 hela år..... himla va tiden har gått fort... För 4 år sen så hade jag nu varit inne sedan 00:00på natten, felicia var 18 dagar förtidigt och vattnet gick dagen innan kl 09.00 ungefär efter ett besök på näl för att kolla om de verkligen va vattnet skickades jag hem i hopp om att värkarna skulle komma igång och gjorde de inte de så skulle jag komma tillbaka varje dag i 3 dagar och sen sättas igång, värkarna startade runt 18:00 och vid 23:00 åkte vi in.... dennis mamma var snäl och körde oss och vi stannade kvar där....... och jag fick dropp som skulle skynda på det lite för jag hadde jämta värkar men de hände inget och sen släppte de och de höll på så.... till slut var jag måttligt arg på alla sköterskor till kl 14:30 då jag fick e jätte bra och snäll dock va inte första mötet bra för jag gav ett ultimatum tar ni inte och fixar något nu så får ni snitta mig för nu skiter ja iallt........ och då började de hända saker, jag fick testa vattenkvaddar, vilket ja inte kände något av, sen akupungtur men de funka inte heller vid 17:00 kom det ner en läkare och satte slang i ryggen(ryggbedövning) jag va uppe och gick direkt efter dock blev smärtan lite lättare.... när kl var 20:00 tog hon bort slangen och sa nu ska barnet vara ute innan ja går hem och ja slutar kl 21:00 och medans 2 sjöterskor tryckte på magen osv. så kom lillan Felicia kl 20:49 hel och ren vägde 3180 och var 49 cm lång. Med mig va de bra med slapp och sy vilket va skönt.... Tänk att de va 4 år sen...... min lilla tjej börjar bli stor, helt otroligt!!!
PÖSSSSSSS

Inga kommentarer: