2010-12-05

Sängläge i soffan

Ahh nu ligger ja i soffan och bara är.... så skönt... nu e de slut med kalas eller nja jo de kan man väll säga för den helgen ja fyller blir lite anorulnda och precis de ja behöver tror jag... de har varit häktiska veckor som har inneburit mycket sjukdom med... men nu känns allt rätt bra faktiskt skönt de... Dock e denna veckan ganska händelserik med... men de e väll så de e ibland....

I morgon är ju felicias 4 årsdag.... fan va tiden gått så himla fort, men hon e fortfarande den underbaraste lilla tjejen i världen (iallafall i min). Dock e de ju bara 2 år kvar till hon börjar skolan... som sagt de går fort som fan, de gäller att hinna njuta av allt hela tiden...

Detta är även den sista veckan för mig i skolan, denna skola iallafall... jag e 10 dec undersköterska dock kommer ja nog plugga vidare bara jag kommer in.... men de gör ja säkert... jag ska även jobba en del denna veckan och har lite annat inbokat men helgen blir förhoppningsvis lugn.... iallafall som de ser ut nu...

Ne nu får de bli Gossip

PÖSSSS och hej för mig

Inga kommentarer: