2010-12-09

Inlämnat och klart!!

Ja idag har jag varit sista dagen i skolan och även lämnat in sista arbete så himla skönt nu e jag undersköterska... blir bara till att plugga vidare nu hihihi.... ne men de e har varit ett givande 1.5 år och nu e de slut, vi ska ha avslutningsfika imorn och då ska jag även gå ner till mina älsklingar på särvux och titta på deras jul avslut ... saknar dem så himla mycket... måste plugg så jag kan jobba med dem... vore så himla kul.

Som sagt skönt att ha de gjort... iallafall...
Nu ska jag snart hämta lillan på dagis sen så får vi se vad vi hittar på dennis har julstök på jobbet idag så han kommer hem sent.. så de blir jag och isa som får mysa .... men de ska vi nog lyckas med...

PÖÖÖÖÖSSSS

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad duktigt du har varit nu!!! Kram mamsen