2011-05-27

Kunde inte vänta

Ja gårdagen va sisådär... behöver komplitera lite men de fixar sig väll de handlar ju om mitt underbara språk som ja inte kan hihihihi men men de fixar sig säkert... ja va dock mer negativ igår idag känns de lite bättre behöver bara få tummen ur och sätta mig med de helt enkelt.

Morgonen började med mys pys i soffan... och självklart tecknat. Efter ett tag kom isa och dennis med ett paket inför morsdag då kunde inte felicia vänta längre min lilla going så ja fick öppna de (kommer bilder sen) och ja fick två underbart snygga rosa kosta boda glas så nu har ja fyra tackar tackar min underbara familj. Efter de blev de en sväng ner på stan där vi åt indiskt, och små handla lite saker som vi behövde och inte behövde hahah ... ne men riktigt mysig dag helt enkelt... nu på kvällen blir de väll lugnt och skönt... planerat in varma mackor och lite popcorn ... så soffan kallar... pössss på alla och ha en bra fredag

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh vad jag saknar er mina små goa tjejer! Kram mamsen