2011-05-26

Sista seminariumet...

Idag e de torsdag som ni kanske vet... och idag är sista gången för mig i skolan, det ska bi en intressant dag/kväll då min första hägskolekurs nu snart e klar. Får se hur mycket ja behöver komplitera men tänkte ja skulle hinna med de imorn i sånna fall.. om de inte är för mycket men annars e jag efter denna dag klar. Det känns konstigt men ändå jävligt kul. Sen på måndag så startar körkole teorin på fullo,,..... känner mig mer moteverad men inte rikigt så mycket som ja borde tror ja... men efter att nästan bo på körskolan nästa vecka så tror ja att ja blir emr moteverad får väll hoppas iallafall.

Annars händer de inte så himla mycket idag, försöker ta igen mig lite för ja är väldigt trött sen igår och har ju en kväll med diskutioner att ta mig igenom. Och imorn e de fredag igen... helgen som kommer är lunget före stormen för sen är vi inplanerade på nåt varje helg 3 veckor irad.... om inte mer... hahah aahhh så kan de vara....

PÖSSSS

Inga kommentarer: