2011-06-23

Nu idag/imorn...

Så går ja in i v35
Nu är barnet ungefär 45 centimeter långt. Du har säkert känt av att barnet hickar ibland. Det sväljer fostervatten, kissar och tränar därmed matsmältningen. Barnet har hittills varit ganska skrynkligt men nu börjar huden räta ut sig. Navelsträngen är generellt cirka 50 centimeter lång och tjock som en tumme.
Vikt 2 600 gram.

Jag ska till barnmorskan på onsdag då får vi veta mer.. men de ja vet är att bäbisen lever djävul innom mig... jag sover nästan inget som de e nu, den e mer vild än tam om vi säger så och efter ha gjort något så e ja helt slut. Men sisst va ju alla tester mer eller mindre bra vilket va skönt de.. den låg ju även fixerat så vem vet när de sker eller inte.. Felicia är ju född v36+4 så hon va tidig. Dock denna vända så förväntar ja mig att gå tiden ut altså den 4aug bara för annars går man redan nu och väntar liksom. De får ske när de sker helt enkelt de ja vet är att ja absolut inte vill gå över tiden... de e uteslutet i min värld.

PÖSSSSSSS

Inga kommentarer: