2011-12-28

Lite bilder...

 Mys och lek med barnen
 Ja  nu va playmobil kalendern klar... och detta e en bild av den....

 Felicia sitter och plinkar på sin julklapp... en synt som alla kan se hoppas jag...



Så vad gör en pyssel mamma som ja när ja inser att jag kommer ha ex antal plåtburkar övers nu när sixtens ersättning kommer i dem jo... man klipper och klistar och förvandlar något roligt med sin underbara tös... kommer nog dock inte fixa att använda alla men en del ska vi allt lyckas trolla med...
 Tänk om de kunde se ut så här jämt i hyllorna, nu börjar de även bli många barbies vi är nog uppe över 20, kan man verkligen leka med så många... hmm ja hade nog fler så ska nog vara tyst.

 Bild på ljustaken ja fick
 Dennis fick av mig



 Lite bilder på sixtens några nya kläder... han fick en hel del till som säkert snart kommer på bild..




Sitta med pappa vid datorn e allt kul!!

Idag så har vi städat felicias rum,diskat, lagat mat, handlat och lite sånt... eller rättare sagt jag och barnen har gjort de dennis är jätte sjuk, hoppas verkligen han är bättre imorn, han har redan gått och lagt sig så ja hoppas han vaknar utvilad imorn... men de får vi se..  ja hoppas även att vi andra slipper de...Så ikväll blir de tven för mig själv undra va jag ska titta på men lit ejordnötter blir de till iallafall..

PÖSSSSSS


1 kommentar:

Anonym sa...

Oj vad du är pysslig och duktig! Kramis mamsen<3