2012-04-26

Mina underbara barn...







Lite bilder på mina underbara, hade tänkt att uppdatera er lite om lillens vikt osv men hittar inte bvc boken... hmm undra om den ligger i bilen, ahh de får bli uppdatering kring det när ja hittar den helt enkelt. Vi var iallafall hos malin på bvc i onsdags och de visade sig att felicias utslag var bara torrhet så de blir att smörja ännu mer synd om henne att hon fått min hud... men men så e de. Och lillen hade växt och gått upp en hel del i vikt så de vi gjorde skulle vi fortjätta med, sen fick vi mycket komplinger för att vi har så snälla, artiga och härliga ungar, bara tacka och ta imot. Hon sa till och med att hon ibland kunde tänka sig att ta med oss som modeller i föräldra grupper för vi se så underbara.... lite draktiskt tycker ja med kul att höra. Även om lillen nästan rev hela rummet för henne... men ja har allt världens underbaraste barn. Ja vet ja e deras mamma!

Efter besöket så mötte jag upp Lena medas Dennis tog Felicia till simskolan, och jag och Lena hamnade på harrys en sväng och jag passade på att titta på hennes underbara mage inte långt kvar nu och som ja ska gosa med den lille... hon kommer bli så trött på mig, jag passade även på att ta mig lite vin och sen satt vi bara och prata va riktigt mysigt och välbehövligt för oss båda skulle jag tro.

Idag har ja inte gjort något speciellt på dagen, men när dennis kom hem blev de mat och sen klippte jag hans hår, isas hår och lite på sixten med, sen va de bad och massa rutiner innan de väl hamnade i säng. Imorn e de fredag och felicia och dennis ska till felicias skola på info och hon ska till och med få äta osv. så hon kan känna på det, hon e nog lite nervös men förväntans full mest tror jag. När de kommer hem så åker jag hem till mamma då jag ska på klassåterträff imorn i mariestad för gymnasiet ska bli himla kul de roligaste är nog ändå att träffa min underbara hannah vi valde att flytta åt två olika håll så vi ses inte så ofta så man måste ta vara på alla tillfällen, dock får ja bli ganska nykter för ja har tänkt att åka hem på lördag.

PÖSSSSS

Inga kommentarer: